Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Парады псіхолага

admin 15.11.2019

           У экзаменацыйную пару заўсёды прысутнічае псіхалагічную напругу. Стрэс пры гэтым - абсалютна нармальная рэакцыя арганізма.
Лёгкія эмацыйны ўсплёск карысныя, яны станоўча адбіваюцца на працаздольнасці і ўзмацняюць разумовую дзейнасць. Але залішняе эмацыйнае напружанне часцяком аказвае адваротнае дзеянне.
Прычынай гэтага з'яўляецца, у першую чаргу, асабістае стаўленне да падзеі. Таму важна фарміраванне адэкватнага стаўлення да сітуацыі. Яно дапаможа выпускнікам разумна размеркаваць сілы для падрыхтоўкі і здачы экзамену, а бацькам - аказаць свайму дзіцяці правільную дапамогу.

Парады выпускнікам

      Экзамен - толькі адно з жыццёвых выпрабаванняў, многія з якіх яшчэ трэба будзе прайсці. Не надавала падзеі занадта высокую важнасць, каб не павялічваць хваляванне.
Пры правільным падыходзе экзамены могуць служыць сродкам самасцвярджэння і павышэннем асобаснай самаацэнкі.
Загадзя пастаўце перад сабой мэту, якая Вам па сілах. Ніхто не можа заўсёды быць дасканалым. Хай дасягненні не заўсёды супадаюць з ідэалам, затое яны Вашы асабістыя.
Не варта баяцца памылак. Вядома, што не памыляецца толькі той, хто нічога не робіць.
Людзі, настроеныя на поспех, дамагаюцца ў жыцці значна больш, чым тыя, хто імкнецца пазбягаць няўдач.
Падрыхтаваўшыся належным чынам, Вы абавязкова здадзіце экзамен.
Некаторыя карысныя прыёмы
Перад пачаткам працы трэба засяродзіцца, расслабіцца і супакоіцца. Паралізаваная засяроджанасць значна больш эфектыўна, чым напружаны, скаваны ўвагу.
Своечасовае азнаямленне з правіламі і працэдурай экзамену здыме эфект нечаканасці на экзамене. Трэніроўка ў вырашэнні заданняў дапаможа арыентавацца ў розных тыпах заданняў, разлічваць час.

     Падрыхтоўка да іспыту патрабуе досыць шмат часу, але яна не павінна займаць абсалютна ўвесь час. Ўвагу і канцэнтрацыя слабеюць, калі доўга займацца аднастайнай працай. Мяняйце разумовую дзейнасць на рухальную. Не бойцеся адцягвацца ад падрыхтоўкі на прагулкі і любімае хобі, каб пазбегнуць ператамлення, але і не зацягвайце перамену! Аптымальна рабіць 10-15 хвілінныя перапынкі пасля 40-50 хвілін заняткаў.
Для актыўнай працы мозгу патрабуецца шмат вадкасці, таму карысна больш піць простую ці мінеральную ваду, зялёны чай. Выконвайце рэжым сну і адпачынку. Пры ўзмоцненых разумовых нагрузках варта павялічыць час сну на гадзіну.